مارتينو: سه گل زديم چند گل هم نزديم

سرمربي بارسلونا مي‌گويد آنچه که براي او مهم است کسب پيروزي است.


بارسلونا موفق شد در هفته‌ يازدهم ليگاي اسپانيا ، سلتاويگو را با سه گل شکست دهد تا همچنان خيالش از بابت صدرنشيني آسوده باشد.

جراردو مارتينو، سرمربي بارسلونا پس از برتري برابر سلتاويگو در ليگا، گفت: بازي بود که توانستيم به پيروزي برسيم. مهم اين است که ما بتوانيم بازي خودمان را با پيروزي پشت سر بگذاريم. تيم ما در نيمه دوم مسابقه نسبت به نيمه نخست عملکرد بهتري از خود نشان داد و توانستيم دو گل را به ثمر برسانيم. قبول دارم در نيمه نخست مالکيت توپ ما کمتر بود. اين نيازمند اين است که تيم ما در ادامه فصل تمرينات بيشتري انجام دهد. ما براي هماهنگي بيشتر به تمرينات فشرده بيشتري نياز داريم.

سرمربي بارسلونا درباره تعويض تاکتيکي تيمش در اين ديدار، گفت: در اين ديدار تصميم گرفتيم تا بازيکنان هجومي اصلي خود را روي نيمکت بگذارم. به نظرم آلکسيس سانچس پس از دوران مصدوميت توانسته عملکرد خوبي در تيم داشته باشد. اين چيزي است که من در بازيکنانم مي بينم و بر مبناي آن تصميم گيري مي‌کنم. امشب بازي کاملا در اختيار ما بود و توانستيم سه گل به ثمر برسانيم و چندين گل نيز به ثمر نرسانديم.

سرمربي بارسلونا درباره عملکرد سسک فابرگاس، گفت: فکر مي‌کنم پيروزي ما در اين ديدار به خاطر عملکرد خوب سسک فابرگاس بود. او در نيمه دوم عملکرد بسيار خوبي از خود نشان داد و توانست تيم را جلو بيندازد.

تاتا در پايان گفت: براي من مهم پيروزي تيم است. آنچه که بايد به آن فکر کنيم و انجام دهيم پيروزي است. وقتي پيروز مي شويد به آنچه که خواسته‌ايد رسيديد و بايد منتظر چالش بعدي بمانيد.

varzesh3.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 9 آبان 1392برچسب:, | 11:58 | نویسنده : احسان |
  • اشکان دی ال
  • نینا چت